Eleştiri
  • Utanması Gereken Konya Mı? 14 Ekim 2015 Eleştiri 22 Yorum

    Türkiye milli takımının İstanbul'da oynadığı sorunlu maçlardan sonra federasyonun milli maçları Konya'da oynama kararı alması Konya için büyük bir nimetti. Yeni yapılmış modern bir stat, Süper Lig...

  • Kuryenet ve Yerine Getirilmeyen Teslimat Sözleri 27 Aralık 2014 Eleştiri 3 Yorum

    Yaklaşık 3 hafta önce Konyaspor'un maçlarını o muazzam stadyumda izleyebilmek için Passolig başvurusunda bulundum. Passolig nedir ne değildir konusuna girmek istemiyorum fakat reklamı her ne kadar köt...

  • Başörtüsünün İğnesi Bir Yerinize Mi Battı 1 Ekim 2014 Cesur Bölge , Eleştiri 25 Yorum

    Akşam olmuş, babam işten gelmiş, güzel güzel akşam yemeğini yiyip bir yandan da haberleri seyrediyorduk. Bilmem şurada trafik kazası olmuş bilmem burada adam karısını öldürmüş gibi haberler artık kula...

  • Ülkemizdeki Pop Müzik Kültürü 10 Eylül 2014 Cesur Bölge , Eleştiri , Yaşam 5 Yorum

    Selamun aleyküm arkadaşlar. Uzun zamandır yazmak istediğim fakat vakit bulamadığım veya yazmaya üşendiğim (kuvvetle muhtemel) bir konudan bahsetmek istiyorum sizlere. Fikrimce ülkemizde tartışılması g...

  • Ve Beklediğim Oldu Microsoft İş Teklif Etti 21 Haziran 2014 Eleştiri 25 Yorum

    Bilgisayarı ilk kullanmaya başladığımdan itibaren tek hayalim Microsoft'ta çalışmaktı. Şimdiye kadar ne yaptım ne ettimse hep bu hedefime ulaşabilmek için çalıştım. Yüze yakın bilgisayar parçaladım. E...

  • Kulak Tırmalayan Kültür Şoku 2 Şubat 2014 Eleştiri 6 Yorum

    Yahu usta biz mi çok cahil insanlarız yoksa bu insanlar mı çok şey biliyor bilemedim. Geçen gün Beyaz Show'a Eyvah Eyvah 3 ekibi konuk olarak geldi. Aralarındaki isimlerden biri de Serra Yılmaz. E...

  • Hepsiburada ve Geciken Siparişler 3 Ocak 2014 Eleştiri 15 Yorum

    Yahu ne zaman Hepsiburada'nın ismi bir yerde geçse çok iyiler, işlerini çok iyi yapıyorlar derdim. Fakat Hepsiburada'dan yaptığım son 2 alışverişten sonra bu fikrim değişti diyebilirim. İlk olarak ...

  • İkramiye Bana Çıksın Da Gidip Öleyim 31 Aralık 2013 Eleştiri , Yaşam 24 Yorum

    Şu yaşıma geldim ve şimdiye kadar kesinlikle ne yılbaşı kutladım ne de milli piyango bileti aldım. Hem aşırı derecede saçma geliyor hem de inancıma ters. Şimdi burada insanlar bana noel kutlamasıyla y...

  • Ruhunu Şeytana Satan Milli Takım 16 Ekim 2013 Eleştiri 6 Yorum

    Yok usta yok, biz ruhumuzu Euro 2008'in yarı finalinde Basel'de bırakıp gelmişiz anlaşılan. Almanlar bize o gün kara büyü falan mı yaptı yoksa ruhumuzu şeytana mı sattık (bkz. Supernatural) bilmiyorum...

  • Holigan Olmak Ya Da Olmamak 13 Mayıs 2013 Eleştiri 9 Yorum

    Şunu anladım ki bu ülkede futbol spor değil bir holiganlık bir katliam bir adam öldürmeden öte gidemiyor. Özellikle dünkü derbiden sonra kendi gözümle gördüğüm olaylar, Fenerbahçeli bir kardeşimizin b...